مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 13:552024-01-27سياسي

کتابخانه ها تقویت کننده نویسندگان و ناشران هستند


استاندار گیلان، با بیان اینکه کتابخانه ها تقویت کننده نویسندگان و ناشران هستند، تاکید کرد: پویش های کتابخوانی یکی از بهترین جلوه های جهاد تبیین است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه کتابخانه ها تقویت کننده نویسندگان و ناشران هستند، تاکید کرد: پویش های کتابخوانی یکی از بهترین جلوه های جهاد تبیین است.

اسدالله عباسی امروز، 7 بهمن ماه در آیین تکریم مقام کتابداران و کتابخوانان و مروجین کتاب که در استانداری گیلان برگزار شد، حضرت زینب(س) را پرچمدار جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: حضرت زینب(س) توانست نهضت عاشورا را به خوبی تبیین کند و ظلم ستمکاران را برملا و حقانیت جبهه حق را نمایان سازد و پیام امام حسین(ع) را به گوش جهانیان برساند.

وی با اشاره به اهتمام نظام مقدس جمهوری اسلامی به امر کتاب و کتابخوانی، افزود: کتاب نماد شکوفایی فرهنگی و یکی از شاخص های مهم توسعه پایدار هر کشوری محسوب می شود.

استاندار گیلان کتابخانه را به مثابه یک گنجینه ارزشمند دانست و تصریح کرد: وقتی دشمنان به کشورها حمله می کردند، اسناد تاریخی و کتاب های ارزشمند موجود در کتابخانه ها را از بین می بردند؛ در جریان حمله مغول به ایران نیز چنین اتفاقی رخ داد و امروز نیز شاهد تخریب کتابخانه ها و مراکز اسنادی غزه به دست رژیم صهیونیستی هستیم.


برچسب ها: کتاب - نویسندگان - کتابخوانی - کتابخانه - استاندار - تقویت کننده - کتابخانه ها
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه ها تقویت کننده نویسندگان و ناشران هستند

کتابخانه ها تقویت کننده نویسندگان و ناشران هستند